dinsdag 14 januari 2014

long time no see! met een giveaway

Het is inmiddels alweer een hele tijd geleden dat ik een blogje heb geschreven. Op de een of andere manier komt het er maar niet van om wat te schrijven. Ook moet ik toegeven dat ik niet al te creatief bezig ben geweest. Misschien toch maar eens proberen wat vaker een blogje te schrijven. Ik ben in ieder geval van plan weer meer creatief bezig te zijn! De zin is weer terug en er beginnen langzaam ook echt weer dingen uit mijn handen te komen. Het zal ook tijd worden!

Ik ben in ieder geval op een leuke manier het nieuwe jaar begonnen. Ik heb een giveaway gewonnen van Beth en dit boek lag bij mij op de deurmat! Dat is weer een dot aan inspiratie! Thanks Beth!

Dat bracht mij op het idee om ook een kleine giveaway te organiseren. Bij het opruimen bleek ik twee exemplaren te hebben van Quilt en Zo nummer 23. Het lijkt me een goed idee dit tijdschrift te verloten onder mijn lezers. Dus wie een berichtje achter laat op mijn blog (startend vanaf dit blogje) maakt kans op dit tijdschrift. Zondagavond sluit de giveaway en zal ik bekend maken wie de gelukkige is.

En heb ik dan helemaal niks gedaan? Nee hoor, ik heb weer wat lappen geverfd voor een nieuw project. Inmiddels heb ik zelfs nog wat extra lappen geverfd, omdat ik van sommige kleuren niet genoeg had. Dit was eigenlijk de proefserie. Een serie rode jaspis en een serie olijf, beide in oplopende gradatie. Je houdt altijd wat verf over, dus daar heb ik nog wat "rommellappen" van geverfd. De linkerstapel is in werkelijkheid wat meer rood dan oranje. Zo'n serie lapjes vind ik altijd weer een lust voor het oog.
Van het project kan ik nog niets laten zien, maar uiteraard komt dat t.z.t. nog wel.

En dan hier nog even een "oude" quilt. Deze quilt is verhuisd naar het nieuwe huis van mijn collega Aaltje. Zij is pas verhuisd en had nog erg kale muren. Daarom mocht ze een quilt bij mij uitzoeken en deze paste het mooist in haar kamer. Ook hier zijn de kleuren niet helemaal goed op de foto, maar toch even een indruk. Ik heb gehoord dat haar kleinzoon goed heeft meegeholpen met het ophangen, maar daar heb ik helaas geen foto van. Ik moet natuurlijk binnenkort even gaan kijken hoe hij daar hangt, want dat heb ik nog niet gezien. Maar ik vind het leuk dat ik haar blij heb kunnen maken met een van mijn quilts.


14 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Gezellig, om weer een berichtje van je te lezen!
Leuk en bruikbaar boek heb je gewonnen. Ook fijn, je give away. Ik doe niet mee omdat ik het tijdschrift al heb . Prachtig altijd zo'n serie geverfde lappen! Alleen naar kijken is al heerlijk.
Mooie quilt ook al hij is niet nieuw , de circle play . Het boek staat hier al jaren in de kast. Neem me steeds voor om er nog iets mee te doen?

FLUITJESPIET zei

gezellig je weer actief te zien!
weer te beginnen in het nieuwe jaar met stof verven, (en zo ken ik je weer), ik blijf op je blog kijken en zal de geverfe stofjes in de gaten houden.

janneke zei

Altijd leuk weer even iets van je te horen (lezen). Mooie lapjes geworden.

mia zei

Leuk en goed om te lezen dat je weer energie hebt gekregen, mooie stapel lappen heb je er weer bij, ook ik kreeg een boek van Beth. En je brengt me op een idee voor een Give Away maar dat zal dan een weggevertje worden.

Art2wear zei

Prachtige lappen!
Geweldig dat je quilt nu bij iemand aan de muur hangt die hem echt waardeert.
Creatief bezig blijven al is het maar een uurtje per dag is mijn motto.

Quilts and Newf's zei

Hoi Marjolijn
fijn om te lezen dat je weer actief bezig bent. lapjes stof verven is altijd leuk. ik moet ook maar weer eens een paar lappen gaan verven.
lief van je dat je een quilt aan je collega hebt gegeven. misschien word ze ook besmet met het quiltvirus nu ze elke dag van de quilt kan genieten.
de quilt en zo heb ik niet, dus zou ik graag een gokje willen wagen op jouw give away.groetjes van mij en een poot van Bjorre.

Beth zei

Your dyed fabric is very nice and isn't it wonderful to make someone happy with a gift of a quilt?

Aart zei

Zo is het fijn om een quilt weg te geven! Fijn dat je weer energie hebt gekregen, we hebben je afgelopen vrijdag gemist. Ik doe niet mee aan de give-away, ook ik heb dat blad al liggen.
http://quiltaart.blogspot.nl

els zei

Fijn om weer een blogberichtje van je te lezen en te zien dat je weer lekker bezig bent geweest met verven. Mooie kleurtjes. Prachtige quilt ook die je aan je vriendin hebt gegeven.

Leny Huneman zei

Fijn dat je er weer bent met zin om wat te doen. Ik heb je gemist.

Janny zei

Mooi zijn je lapjes! Fijn dat je weer energie hebt.

quiltelle zei

Fijn dat je je zin en inspiratie weer terugkrijgt. Op mijn blog was het ook lang stil maar nu staan er wat 'haakwerkzaamheden' op. Ik wens je een mooi, inspirerend en creatief jaar toe.

Gill zei

Congratulations on your giveaway win!
I love the colours of your dyed fabrics - especially the greens!

Ulla's Quilt World zei

So lovely! :)
Hugs, Ulla