woensdag 28 november 2012

Een avondje Carré

Gisteravond samen met mijn lief mijn verjaardagskado "opgehaald". Ik heb er lang op moeten wachten, omdat ik al in mei jarig ben geweest. Maar hier had ik dat wel voor over. We hebben een geweldige avond gehad in Amsterdam in theater Carré bij het optreden van Patricia Kaas die chansons zong van Edith Piaf. Kippenvel, zo mooi! Ik ben altijd diep geroerd door haar. Als extra dus ook maar de cd gekocht, kan ik nog even nagenieten.

Yesterday we went to a concert of the french singer Patricia Kaas in Amsterdam. My husband gave this to me as my birthdaypresent, although my birthday was in May. I had to wait long, but it was worth it! Patricia sang songs of Edith Piaf.

4 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Wat heerlijk,om zo te kunnen genieten! Ze is inderdaad een geweldige zangeres. En natuurlijk is het fijn om een avond in het theater door te brengen! Bij ons staat Opera Zuid voor Donderdag op het programma.

Aart zei

Met dit soort kadootjes is lang wachten niet zo erg. Fijn dat een mens zo genieten kan. Bij ons staat het theaterhotel in Almelo op het programma voor een uitvoering van de Notenkraker.
http://quiltaart.blogspot.nl

José zei

Inderdaad een bijzondere zangrees met een prachtstem. Het wachten waard.

Siny zei

En geniet je nog steeds na?