dinsdag 16 juli 2013

ditjes en datjes

Deze prachtige rupsen hebben we gisteren in de tuin ontdekt, nou ja, mijn schoonvader eigenlijk. Het is de rups van de helmkruidvlinder. Is hij niet mooi? Hij (of zij?) vreet natuurlijk wel onze hele plant kaal, maar gelukkig hebben we er veel van in de tuin. dus hij mag zijn gang gaan.

Beautiful caterpillars in the garden.



En doe ik verder nog wat? Nou, behalve wat hoesten en proesten nog niet zoveel, maar ik ben even meditatief bezig met mandala's tekenen en deze in te kleuren met mijn nieuwe verfjes. Heerlijk ontspannend. En als het hoesten morgen niet minder is, moet ik langs de huisarts (vinden anderen).

And still not doing much. I started drawing some mandala's. A lovely meditative work!



7 opmerkingen:

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Wat een enorme rupsen. En ga toch maar voor de zekerheid langs de dokter want je weet maar nooit en er is een prima anti hoest middeltje heb ik een jaar of wat geleden gekregen en dat gaf veel rust en toen was het sneller over dan te denken het slijt wel. Veel creatief plezier en groeten.

Beth zei

Those are lovely and I love the colorful washes.

Hannie de Beer zei

Schitterend de rupsen om zó na te maken!
Prachtig je Mandala's met de nieuwe verf!
En het hoesten... Heeft tijd nodig zegt onze huisarts na 6 weken hoesten, heb ik een goede hoestdrank gehaald.

Leny Huneman zei

Beide zo verschillend de rupsen en de mandala's, maar alle twee prachtig.

Leny Huneman zei

Het duurt wel heel lang voor je weer beter bent, toch maar naar de arts?

Anoniem zei

Wat een mooie rupsen. Leuke mandala's. Beterschap.

miekequilt zei

beterschap Marjolijn, klinkt toch niet helemaal zoals het hoort.