maandag 3 oktober 2011

een glasheldertje

Afgelopen weekend heb ik voor het eerst mijn punchmachine uitgeprobeerd. Mag ook wel een keer, want ik heb deze voor mijn verjaardag gekregen en dat was half mei! Manlief was vast al bang dat ik het kado niet leuk vond. Mijn vriendin José heeft me daarin goed gestimuleerd en gisteren zijn we samen met de punchmachine aan de slag gegaan. Ik heb een paar dingen uitgeprobeerd en oh, het is echt leuk werk! Ik had nog pakketjes liggen die ik vorig jaar in Birmingham had gekocht met wollont, zijdepapier en garen. Geen idee of dat papier zich ook liet punchen, maar ja hoor, het gaf een heel leuk effect met het wollont. Uiteindelijk heb ik maar één naald gebroken. Dat viel me heel erg mee.
Daarna het geheel nog wat opgepimpt met borduurwerk en kralen.
Binnenkort ga ik naar een vriendin en ze heeft nog een verjaardagskadootje tegoed. Zij gaat dan dit glasheldertje krijgen in een mooi lijstje van een Zweedse firma. Nu maar hopen dat ze het leuk vindt.
Natuurlijk zijn de kleuren in het echt toch wat mooier.


12 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Een prachtig werkje Marjolijn,echt glashelder! Zo mooi van kleur. Een punchmachine is toch een fijn apparaat vin ik!

Jose zei

In het echt is tie echt nog mooier

Johanna Zweden zei

Wat schitterend, en wat mooi van kleur
Groetjes Joke

Janny de Roo zei

..en als ze het niet leuk vindt(wat ik me niet voor kan stellen), dan zit er hier wel eentje...prachtig kadootje Marjolein.....!

mia zei

Hoi Marjolijn, leuk spelen met zo´n punch. Ik heb het geluk dat ik er een kan geruiken wanneer ik wil. Jouw werk ziet er inderdaad glashelder uit.
gr.mia

Siny zei

OOOOOOOH, wat mooi!!
Groetjes Siny

Ineke zei

Ja leuk! Ik zal de mijne ook eens gaan gebruiken, staat ook al een half jaar hier.

Anneke van Diggelen zei

Dat ziet er super mooi uit, zo zie je maar je man hoeft zich niet ongerust maken over je kado het zijn van die dingen waar je gewoon even goed voor moet gaan zitten.
De kop is eraf en ik weet zeker dat je niet meer te houden bent en ga regelmatig mooie werkstukjes van je zien!!!!!

Groetjes Anneke

simone zei

Hallo Marjolijn, ik je e-mailadres nergens vinden op je weblog, zou je mij willen mailen?
simonedehaan64apestaartjehotmail.com
Groet, Simone de Haan.

Anoniem zei

Goed gelukt hoor!
Marjo

Zonja zei

Prachtig!!!
Heel goed gelukt hoor.

christina zei

Helemaal mijn kleuren. En wat leuk om op deze manier een glasheldertje te maken.

Ik bewaar zelfs dat vloeipapier wat in schoenendozen zit. Om ooit te verven voor dit soort werk.