donderdag 14 maart 2013

alweer een serie....

Voor mijn lezers wordt het misschien wat saai, want ik heb alweer een serie geverfd van licht naar verzadigd. Dit keer de fuchsia (PMX 040) van Jacquard. Een kleur die sterk aanverfd, want de lichtste mag voor mij nog een tint lichter en bij de meest rechtse lapjes zie je al nauwelijks verschil meer. Toch weer een serie waar ik blij van word.

Again a serie from light to saturated. This time fuchsia (PMX 040) by Jacquard. A strong color.
For me, happy again!
Nu  nog een golden yellow verven en daarna ga ik alle kleurtjes nog een keer mengen. Ach ja, zo blijf ik bezig!

Golden yellow will be the next serie and then I will mix up all the colors. This will keep me busy!

7 opmerkingen:

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Mooie serie. Van dat verven kun je echt blij worden. Ik ben nu bezig een serie bronsgroen te maken om een standbeeldkleur te krijgen. Veel proefjes en toch steeds weer proberen nog net iets mooier te krijgen. echt spannend, kijk de lapjes zo'n beetje droog.

Aart zei

Mij vervelen de verflappen nog lang niet, ben benieuwd naar je volgende kleuren.
http://quiltaart.blogspot.nl

Hannie de Beer zei

Een pracht serie alweer. Verveelt nooit! Ook nu weer een mooie rij! Geeft veel voldoening stof verven!

Janny de Roo zei

Het valt op dat die lichtere meer het batik idee geven....
Mooie kleur, ik hou er van..

Beth zei

It seems this is dyeing week in the Netherlands!! Mooi!

mia zei

Ziet er weer fantastisch uit, gelukkig zijn er nog meer kleuren om mee te verven

Siny zei

Prachtige kleurtjes hoor!