zaterdag 9 maart 2013

Venice.... het vervolg

Zoals ik in een vorig blog al schreef hebben we voor de Op Weg Naar Art Groep een stempelopdracht als huiswerk. 's Middag moet mijn echtgenoot nog rusten en die tijd besteed ik aan mijn hobby. Dat zijn heel kostbare uurtjes momenteel. De afgelopen dagen heb ik twee stempelwerkjes afgemaakt. Nog 1 te gaan.

As I wrote in a previous blog, for a class we have a stamping exercize. My husband has to rest in the day time and I use these hours for my hobby. These hours are very preciouse to me. The last few days I have finished these two stamping pieces. One to go.

 Venice 2 and....

Venice 3.

11 opmerkingen:

Ineke zei

Zeker inspirerend en er zijn zoveel mogelijkheden, Deze zien er ook zo mooi uit.

Aart zei

Mooi Marjolijn, met z'n drieën vormen ze al een mooie serie.
http:quiltaart.blogspot.nl

Ellen zei

Mooi Marjolijn!! Je ziet zoveel verschillende resultaten op diverse blog,s We kunnen al een mini mini tentoonstelling houden van deze opdracht.
Gr Ellen en een dikke knuffel voor je man.

Hannie de Beer zei

Geweldig deze stempelverwerkingen! Een prachtige serie wordt het.
Groetjes aan je man!

els zei

Erg mooi hoor zoals je ze hebt uitgewerkt. Geniet maar van die paar uurtjes voor jezelf en het beste voor je man.

ann vanherle zei

Deze vind ik zeer mooi!!

Christel Sins-Camp zei

Deze zijn ook weer heel mooi! Nog één te gaan...
Leuk dat je ook lid bent geworden van Doezz!

Siny zei

Mooi hoor!

Beth zei

I recognize those gondolas. Nice work

Dea zei

Ik kan me voorstellen dat je die uurtjes koestert. Wat een mooie stempelwerkjes!

Anoniem zei

Mooi Marjolijn! Marjo